نوشته شده توسط : ali
کاهش وزن و لاغر شدن برای تمام افراد شاید کار سخت و دشواری باشد. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه 10 اسموتی لاغر کننده را به شما آموزش دهیم. با این اسموتی‌های میوه‌ ای خوشمزه، چربی شکمتان را آب کنید، و میلتان به خوردن شیرینی را کاهش دهید.
این اسموتی‌های سریع و آسان، پر از میوه‌های تازه و ‌اسیدهای چرب اشباع نشده هستند که چربی‌های شکمی را هدف قرار می‌دهند. این ۱۰ اسموتی سیر کننده و غلیظ، برای صبحانه، ناهار یا میان وعده مناسبند.

 
_ اسموتی انبه برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده : ۲۹۸ کالری ۵ گرم پروتئین، ۵۵ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۴۷ گرم قند، ۹ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۵۴ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی انبه برای کاهش وزن

یک چهارم فنجان، انبه‌ی قطعه قطعه شده
یک چهارم فنجان، آووکادوی رسیده و له شده
نصف فنجان، آب انبه
یک چهارم فنجان، ماست وانیلی بدون چربی
۱ قاشق غذاخوری، آب لیموترش تازه گرفته شده
۱ قاشق غذاخوری، شکر
۶ تکه یخ
طرز تهیه اسموتی انبه برای کاهش وزن

تمام مواد تشکیل دهنده را در مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکدست شود، با هم مخلوط کنید. سپس آنرا در یک لیوان بلند بریزید، و در صورت تمایل با تکه‌های توت فرنگی و انبه تزئین کرده و سرو کنید.

 
_ اسموتی زغال اخته برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۷۳ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۹ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۲۴ گرم قند، ۱۴.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۳ میلی گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی زغال اخته برای کاهش وزن

۱ فنجان، شیر خامه گرفته و رقیق
۱ فنجان، زغال اخته یخ زده بدون شکر
۱ قاشق غذاخوری، روغن کتان ارگانیک که با روش کلد پرس استخراج شده

 
طرز تهیه اسموتی زغال اخته برای کاهش وزن

شیر و زغال اخته را در مخلوط کن بریزید، و به مدت ۱ دقیقه باهم مخلوط کنید. این مخلوط را در لیوان بریزید و در آن روغن کتان ریخته و هم بزنید.

 
_ اسموتی کره‌ی بادام زمینی و موز برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۳۶۶ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۴۰ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳۲ گرم قند، ۱۶.۵ گرم چربی، ۳.۵ گرم چربی اشباع، ۱۵۱ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی کره بادام و موز برای کاهش وزن

نصف فنجان، شیر بدون چربی
نصف فنجان، ماست ساده‌ی بدون چربی
۲ قاشق غذاخوری، کره‌ی بادام زمینی طبیعی و بدون نمک
یک چهارم موز بسیار رسیده
۱ قاشق غذاخوری عسل
۴ تکه یخ
طرز تهیه اسموتی کره بادام زمینی و موز برای کاهش وزن

تمام مواد تشکیل دهنده را در مخلوط کن بریزید، و تا زمانیکه یکدست شود با هم مخلوط کنید، سپس آن را در یک لیوان بلند بریزید و سرو کنید.

 
_ اسموتی زغال اخته و ماست وانیلی برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۴۳ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۶۳ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر، ۵۷ گرم قند، ۱۴.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۲۲۱ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی زغال اخته و ماست وانیلی برای کاهش وزن

یک فنجان شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
۱۷۰ گرم، ماست وانیلی
۱ فنجان، زغال اخته تازه
یک مشت یخ، یا یک فنجان زغال اخته‌ی یخ زده
۱ قاشق غذاخوری روغن کتان
طرز تهیه اسموتی زغال اخته و ماست وانیلی برای کاهش وزن

شیر، ماست و زغال اخته‌ی تازه و یخ (یا زغال اخته‌ی یخ زده) را در مخلوط کن بریزید، و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط را در یک لیوان بریزید و در آن، روغن کتان ریخته و بهم بزنید.

 
_ اسموتی شکلات – تمشک برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۶۲ کالری، ۱۶ گرم پروتئین، ۷۷ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم فیبر، ۶۴ گرم قند، ۱۳.۵ گرم چربی، ۷.۵ گرم چربی اشباع، ۱۷۴ میلی گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی شکلات تمشک برای کاهش وزن

نصف فنجان شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
۱۷۰ گرم، ماست وانیلی
یک چهارم فنجان چیپس شکلات
۱ فنجان تمشک تازه
یک مشت یخ یا یک فنجان تمشک یخ زده
طرز تهیه اسموتی شکلات تمشک برای کاهش وزن

تمام مواد را در مخلوط کن بریزید و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنید، سپس آن را در لیوان بریزید و با قاشق بخورید.

 
_ اسموتی هلو برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۱۳ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۶ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، ۲۲ گرم قند، ۹ گرم چربی، ۱ گرم چربی اشباع، ۱۰۳ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی هلو برای کاهش وزن

۱ فنجان، شیر خامه گرفته
۱ فنجان، هلوی یخ زده بدون شکر
۲ قاشق چایخوری، روغن کتان ارگانیک که با روش کلد پرس استخراج شده
طرز تهیه اسموتی هلو برای کاهش وزن

شیر و هلوی یخ زده بدون شکر را در مخلوط کن بریزید و یک دقیقه با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را در لیوان بریزید و به آن روغن کتان اضافه کنید و بهم بزنید.

 
_ اسموتی لیمو – پرتقال برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۲۰ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۵۷ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۵۴ گرم قند، ۱۴ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع و ۲۱۹ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی لیمو پرتقال برای کاهش وزن

۱ فنجان شیر خامه گرفته، یا شیر سویا
۱۷۰ گرم ماست لیمویی
۱ پرتقال متوسط پوست کنده و قطعه قطعه شده
یک مشت یخ
۱ قاشق غذاخوری روغن کتان
طرز تهیه اسموتی لیمو پرتقال برای کاهش وزن

شیر، ماست، پرتقال و یخ را در مخلوط کن بریزید و حدود یک دقیقه با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را در لیوان بریزید و روغن کتان را به آن اضافه کنید و به هم بزنید.

 
_ اسموتی سیب برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۴۸۲ کالری، ۱۹ گرم پروتئین، ۷۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۵۷ گرم قند، ۱۶.۵ گرم چربی، ۳.۵ گرم چربی اشباع، ۳۰۰ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی سیب برای کاهش وزن

نصف فنجان شیر خامه گرفته یا شیر سویا
۱۷۰ گرم ماست وانیلی
یک قاشق چایخوری، ادویه پای سیب
۱ سیب متوسط پوست کنده و خرد شده
۲ قاشق غذاخوری کره کاشو (بادام هندی)
یک مشت یخ
طرز تهیه اسموتی سیب برای کاهش وزن

تمام مواد را در مخلوط کن بریزید و حدود ۱ دقیقه با هم مخلوط کنید سپس آن را در لیوان بریزید و با قاشق بخورید.

 
_ اسموتی آناناس برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۷۱ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۳۰ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم فیبر، ۲۹ گرم قند، ۱۴ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع، ۱۰۴ میلی‌گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی آناناس برای کاهش وزن

۱ فنجان، شیر خامه گرفته
۴ اونس تکه‌های کنسرو آناناس
یک مشت یخ
یک قاشق غذاخوری روغن کتان که با روش کلد پرس استخراج شده
طرز تهیه اسموتی آناناس برای کاهش وزن

شیر و تکه‌های آناناس را در مخلوط کن بریزید. یخ را اضافه کرده و حدود یک دقیقه با هم مخلوط کنید. سپس آن را در لیوان بریزید و روغن بذر کتان را به آن اضافه کرده و به هم بزنید.

 
_ اسموتی توت فرنگی برای کاهش وزن

مناسب برای یک وعده

ارزش غذایی در هر وعده: ۲۱۶ کالری، ۹ گرم پروتئین، ۲۶ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۱۹ گرم قند، ۹.۵ گرم چربی، ۱ گرم چربی اشباع، ۱۰۶ میلی گرم سدیم.
مواد لازم برای اسموتی توت فرنگی برای کاهش وزن

۱ فنجان، شیر خامه گرفته
۱ فنجان، توت فرنگی یخ زده بدون شکر
۲ قاشق چایخوری، روغن بذر کتان ارگانیک که با روش پرس سرد استخراج شده
طرز تهیه  اسموتی توت فرنگی برای کاهش وزن

شیر کم چرب و توت فرنگی را در مخلوط کن بریزید و باهم مخلوط کنید سپس آن را در لیوان ریخته، روغن بذر کتان را اضافه کنید و به هم بزنید


:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ارسطو، لئوناردو داوینچی و بسیاری از مفاخر جهان چپ دست بوده اند و برخی، این افراد را شاهدی برای نبوغ و توانایی های زیاد چپ دست ها می گیرند.


 
اما با این وجود مطالعات زیادی رابطه بین چپ دست بودن با برخی بیماری ها ، از بیماری های روانی گرفته تا ام اس، را نشان می دهد.
 
هر چند مطالعات رابطه بین برخی بیماری ها با چپ دستی را نشان می دهد، ولی باید بدانید این تفاوت با راست دست ها بسیار جزئی است و نباید از داشتن فرزندی چپ دست هراس داشته باشید و او را وادار به تغییر کنید. به هر حال چپ دست و یا راست دست بودن افراد شاید بتواند به پزشکان برای تشخیص بعضی بیماری ها کمک کند.
 
بیماری روانی
 
در میان مبتلایان به بیماری های روانی کسانی که دچار اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی هستند، نسبت به کسانی که با انواع دیگر از بیماری های روانی مانند افسردگی یا اختلال خلقی دست و پنجه نرم می کنند، بیشتر احتمال دارد چپ دست باشند.
 
محققان دریافتند بدون تردید ۴۰ درصد از بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی چپ دست هستند. البته چپ دست بودن به این معنا نیست که قطعا شما دچار یک بیماری روانی خواهید شد، اما اگر شما یا یکی از عزیزان تان از علائم مرتبط رنج می برید، به روان پزشک مراجعه کنید و به او اجازه دهید تا با دانستن چپ دست بودن یا نبودن تان، علائم و دلایل بروز آن را شناسایی کند.
 
سرطان سینه
 
در سال ۲۰۰۷ میلادی دانشمندان دریافتند که زنان یائسه چپ دست نسبت به همتایان راست دست خود، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. اگر شما در حال حاضر چپ دست هستید و دارای سابقه ابتلا به سرطان سینه در خانواده خود می باشید، با پزشک در مورد آزمایش غربالگری سرطان پستان صحبت کنید.
 
اختلالات گوارشی
 
مطالعات گسترده نشان داده است افراد چپ دست به میزان قابل توجهی دچار بیماری خودایمنی روده و بیماری التهابی روده مانند بیماری کرون و کولیت زخمی می شوند. در واقع نشان داده شده که ۲۱ درصد از افراد مبتلا به بیماری التهابی روده، چپ دست هستند.
 
مولتیپل اسکلروزیس
 
بازهم یک ارتباط بین بیماری و زنان چپ دست وجود دارد. افزایش خطر ۶۲ درصدی ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس (بیماری ام اس) در میان زنانی که به طور طبیعی چپ دست بودند نسبت به کسانی که به طور طبیعی راست دست بودند مشاهده شده است.
 
اختلالات خواب
 
بیداری های شبانه ناشی از اختلال حرکت های دوره ای در خلال خواب (PLMD)، در میان چپ دست ها بیشتر است. ۹۴ درصد از افراد چپ دست این اختلال را در هر دو طرف بدن تجربه می کنند. اما این در حالی است که ۶۹ درصد افراد راست دست به PLMD مبتلا می باشند.
 
ناتوانی های یادگیری
 
در حالی که خوشبختانه مربیان و والدین هنگام یادگیری نوشتن، دانش آموزان را به تغییر دست وادار نمی کنند، اما شاید هنوز در سیستم آموزشی، افرادی با چپ دست بودن و یا دو دست بودن (کسانی که هم راست دست و هم چپ دست هستند) بچه ها مخالفت کنند. دلیل این مخالفت چیست؟
افزایش خطر ۶۲ درصدی ابتلا به بیماری ام اس در میان زنانی که به طور طبیعی چپ دست بودند نسبت به کسانی که به طور طبیعی راست دست بودند مشاهده شده است.
 
این بچه ها زبان را متفاوت از راست دست ها پردازش می کنند. در نتیجه، بچه هایی که با دو دست کار می کنند با احتمال بیشتری زبان می آموزند، دقیق هستند و دچار اختلالات روانی دوران کودکی که می تواند تا زمان نوجوانی ادامه پیدا کند، می شوند. پژوهشگران همچنین دریافتند که کودکان دو دست شانس بیشتری برای بروز علائم اختلال بیش فعالی دارند.
 
پتانسیل درآمد زایی
 
تفاوت قابل مشاهده در مهارت های شناختی و رفتاری باعث می شود سالانه چپ دست ها ۱۰ تا ۱۲ درصد درآمد کمتری نسبت به راست دست ها داشته باشند.
 
قابلیت های ورزشی
 
از نقطه نظر مثبت، چپ دست ها در ورزش هایی مانند تنیس، بوکس و بیس بال، به خصوص پرتاب، بهتر عمل می کنند. حال باید پرسید چرا؟ زیرا راست دست ها اغلب در زوایه ی نامناسبی دفاع می کنند (قلاب کردن و حرکت مناسب دست ها ).
 
رفتار اجتماعی
 
در یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، محققان دریافتند افراد دو دست (کسانی که هم راست دست و هم چپ دست هستند) درون گراتر و خجالتی تر از افراد فقط راست دست و یا فقط چپ دست هستند، می باشند.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
نمونه هایی از جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار

















:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
گوگل از آن شرکت هایی است که محل کار کارمندانش بسیار خلاقه، جالب و مملو از انواع سرگرمی ها است. بدون شک، گوگلی ها از کار کردن در چنین فضای زیبا و جالبی لذت می برند.....
گوگل از آن شرکت هایی است که محل کار کارمندانش بسیار خلاقه، جالب و مملو از انواع سرگرمی ها است. بدون شک، گوگلی ها از کار کردن در چنین فضای زیبا و جالبی لذت می برند. اما این خلاقیت به دفتر مرکزی و شعبه اصلی گوگل که در آمریکا هست، محدود  نمی شود. در این مطلب، دفتر گوگل در شهر لندن را انتخاب کرده ایم تا بینید در دفترهای این غول اینترنتی چه می گذرد.

 دفتر گوگل در خیابان مرکزی در ساختمان Giles قرار دارد. مساحت این دفتر حدود 160 هزار فوت مربع است. این فضا شامل فضای کاری داخلی و فضای بیرونی است و باشگاه و استودیو رقص، کافه و رستوران و اتاق نشست و رویدادهای اجتماعی با ظرفیت 200 نفر دارد.



















 
 


:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
محیط های اداری و فضای کاری از تجهیزات متفاوتی استفاده میکنند تا بتوانند بخشی از کار روزانه خود را از طریق این وسایل و تجهیزات انجام دهند. برخی از افراد هم بخشی از کار و فعالیت خود را در منزل انجام میدهند و یا اینکه یک اتاقی را در منزل به انجام کارهای اداری خود اختصاص میدهند. البته کار کردن در منزل متفاوت با کار در محیط کاری است...



محیط های اداری و فضای کاری از تجهیزات متفاوتی استفاده میکنند تا بتوانند بخشی از کار روزانه خود را از طریق این وسایل و تجهیزات انجام دهند. برخی از افراد هم بخشی از کار و فعالیت خود را در منزل انجام میدهند و یا اینکه یک اتاقی را در منزل به انجام کارهای اداری خود اختصاص میدهند. البته کار کردن در منزل متفاوت با کار در محیط کاری است. فضای اداری و کاری هم مثل فضای منزل نیاز به طراحی و دیزاین دارد با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در محیط کار به فعالیت میپردازیم بنابراین طراحی زیبا و حرفه ای میتواند در روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.

برای دیزاین و طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کند. تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا را طراحی کنید که در عین مجهز بودن به همه ی امکانات با ورود مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود.

وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به دیزاین محیط کاری به اندازه ی دیزاین منزل توجه کنیم. برای طراحی یک فضای خوب کاری حتما استفاده از وسایل گران قیمت لازمه ی زیبایی محیط نخواهد بود بلکه بیش از همه باید طوری فضای کاری را طراحی کنید که هم در کارمندان و هم در مشتریان حس خوبی ایجاد کند. بنابراین چند راهکار ساده و خوب میتواند به طراحی یک محیط کاری کمک کند.

ایجاد نور کافی
نور کافی یکی از مهمترین نکاتی است که یک فضای کاری به آن نیاز دارد مخصوصا زمانی که فضای کاری شما پنجره ی کمتری دارد و نور طبیعی کمتری وجود دارد باید سعی کنید که فضا را روشن نگه دارید البته استفاده از نور طبیعی بسیار بهتر خواهد بود تا انجام کارهای و فعالیت های روزانه در فضای کاری با وجود نور کافی آسان تر باشد.

استفاده از میز و صندلی مناسب
اغلب میز و صندلی هایی که در فضای کاری استفاده میشوند مخصوص اداره ها هستند اما خوب است برای مشتریان خود و یا افرادی که به شرکت شما مراجعه میکنند یک بخش ورودی را در نظر بگیرید و از مبل یا صندلی راحتی استفاده کنید تا پذیرایی از مشتریان راحت تر باشد و بیشتر آنها را جذب کند. میز و صندلی را که در فضای کاری استفاده میکنید با دیگر صندلی ها در اتاقها یا قسمت های دیگر از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگ کنید تا محیط کاری شما زیبا تر باشد.

استفاده از رنگها
رنگها نقش مهمی در ایجاد انرژی مثبت در یک فضای کاری دارند سعی کنید ترجیحا از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگهایی که از خود نور تولید میکنند مثل لیمویی، سفید و رنگ های روشن که برای دیوارهای فضا میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. هر چقدر که بیشتر از رنگهای ملایم استفاده کنید فضای کاری شما بزرگتر جلوه میکند.

تجهیزات و تکنولوژی
در تمامی فضاهای کاری از لپ تاپ، دستگاه فکس و... استفاده میشود اما خوب است که این تجهیزات را به روز کنید تا استفاده از آنها و کاربرد آنها بیشتر شود و هم اینکه بتوانید بیش تر از قبل از آنها استفاده کنید. خوب است که از جدیدترین وسایل و تجهیزات در محیط کاری خود استفاده کنید تا میزان کیفیت کار شما هم افزایش یابد.


:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
محیط های اداری و فضای کاری از تجهیزات متفاوتی استفاده میکنند تا بتوانند بخشی از کار روزانه خود را از طریق این وسایل و تجهیزات انجام دهند. برخی از افراد هم بخشی از کار و فعالیت خود را در منزل انجام میدهند و یا اینکه یک اتاقی را در منزل به انجام کارهای اداری خود اختصاص میدهند. البته کار کردن در منزل متفاوت با کار در محیط کاری است...



محیط های اداری و فضای کاری از تجهیزات متفاوتی استفاده میکنند تا بتوانند بخشی از کار روزانه خود را از طریق این وسایل و تجهیزات انجام دهند. برخی از افراد هم بخشی از کار و فعالیت خود را در منزل انجام میدهند و یا اینکه یک اتاقی را در منزل به انجام کارهای اداری خود اختصاص میدهند. البته کار کردن در منزل متفاوت با کار در محیط کاری است. فضای اداری و کاری هم مثل فضای منزل نیاز به طراحی و دیزاین دارد با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در محیط کار به فعالیت میپردازیم بنابراین طراحی زیبا و حرفه ای میتواند در روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.

برای دیزاین و طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کند. تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا را طراحی کنید که در عین مجهز بودن به همه ی امکانات با ورود مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود.

وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به دیزاین محیط کاری به اندازه ی دیزاین منزل توجه کنیم. برای طراحی یک فضای خوب کاری حتما استفاده از وسایل گران قیمت لازمه ی زیبایی محیط نخواهد بود بلکه بیش از همه باید طوری فضای کاری را طراحی کنید که هم در کارمندان و هم در مشتریان حس خوبی ایجاد کند. بنابراین چند راهکار ساده و خوب میتواند به طراحی یک محیط کاری کمک کند.

ایجاد نور کافی
نور کافی یکی از مهمترین نکاتی است که یک فضای کاری به آن نیاز دارد مخصوصا زمانی که فضای کاری شما پنجره ی کمتری دارد و نور طبیعی کمتری وجود دارد باید سعی کنید که فضا را روشن نگه دارید البته استفاده از نور طبیعی بسیار بهتر خواهد بود تا انجام کارهای و فعالیت های روزانه در فضای کاری با وجود نور کافی آسان تر باشد.

استفاده از میز و صندلی مناسب
اغلب میز و صندلی هایی که در فضای کاری استفاده میشوند مخصوص اداره ها هستند اما خوب است برای مشتریان خود و یا افرادی که به شرکت شما مراجعه میکنند یک بخش ورودی را در نظر بگیرید و از مبل یا صندلی راحتی استفاده کنید تا پذیرایی از مشتریان راحت تر باشد و بیشتر آنها را جذب کند. میز و صندلی را که در فضای کاری استفاده میکنید با دیگر صندلی ها در اتاقها یا قسمت های دیگر از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگ کنید تا محیط کاری شما زیبا تر باشد.

استفاده از رنگها
رنگها نقش مهمی در ایجاد انرژی مثبت در یک فضای کاری دارند سعی کنید ترجیحا از رنگ های ملایم استفاده کنید و رنگهایی که از خود نور تولید میکنند مثل لیمویی، سفید و رنگ های روشن که برای دیوارهای فضا میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. هر چقدر که بیشتر از رنگهای ملایم استفاده کنید فضای کاری شما بزرگتر جلوه میکند.

تجهیزات و تکنولوژی
در تمامی فضاهای کاری از لپ تاپ، دستگاه فکس و... استفاده میشود اما خوب است که این تجهیزات را به روز کنید تا استفاده از آنها و کاربرد آنها بیشتر شود و هم اینکه بتوانید بیش تر از قبل از آنها استفاده کنید. خوب است که از جدیدترین وسایل و تجهیزات در محیط کاری خود استفاده کنید تا میزان کیفیت کار شما هم افزایش یابد.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
زیباییهای فصل پاییز را با الهام از طبیعت پاییزی و استفاده از گیاهان و میوهای پاییزی مانند کدو تنبل، برگ و ... به حیاط خانه خود اضافه کنید. با اجرای این ایده ها ، پاییزی زیباتر خواهید داشت...

1 - گلخانه پاییزی
یک شیشه سفید و یک کاسه سفالی به راحتی تبدیل به یک گلخانه پاییزی می شود که برای نورپردازی میوه ها و گیاهان طبیعی فوق العاده است. از کدو تنبل ، مخروط کاج ، خزه اسپانیایی و برگها می توان در این دکوراسیون الهام شده از فصل پاییز استفاده کرد.





2 - سبد پاییزی پاییزی
قرار دادن یک سبد پر از میوه های پاییزی در وسط یک میز در فضای باز ، ایده ای بسیار جالب است. برای این کار کدو ، پیاز ، موسیر ، گلابی و آجیل تهیه کنید و آنها را داخل یک ظرف حصیری مقاوم در برابر هوای پاییزی قرار دهید و حالا ظرف را روی هرسطحی که میخواهید ، در فضای باز قرار دهید.

 




3 - کدو تنبل و استبرق برای دکوراسیون بیرونی
میتوانید در این پاییز ، میزی مطابق با طبیعت و با محوریت روستا داشته باشید. یک سینی حصیری را با کدوهای گرد کوچک و کدو تنبلهای طلایی و سفید ریز و یک گلدان شیشه ای را با دانه های استبرق نرم پر کنید . توجه داشته باشید که رنگهای قهوه ای و طلایی و نارنجی فصل پاییز ، در فضای باز منزلتان به چشم بیاید.

 





4 - کدو مسما و برگهای پاییزی
رنگ نارنجی روشن کدو مسما و رنگ خاکی ظروف سفالی را با برای نمایش رنگهای پاییزی با هم ترکیب کنید تا هر مهمانی را تحت تاثیر قرار دهید. گلدان را با شاخه های سیبهای صحرایی که پر از میوه و برگهای تازه هستند ، پر کنید و آنرا روی میزی کوچک نزدیک به درورودی منزلتان قرار دهید.








5 - سبد کدو تنبل
کدوهای گرد پاییزی ، برای درست کردن یک دکوراسیون ساده پاییزی برای فضای بیرونی بسیار عالی هستند. یک گلدان چوبی یا سبد حصیری با رنگ دلخواه را با کدو تنبل ، کدو قلیایی و بقیه انواع کدو پر کنید و آن را روی پلکان یا ایوان و یا در حیاط خلوت قراردهید.






6 - کدو تنبل طراحی شده با برگ افرا
پلکان منزل خود را با کدو تنبلهایی که طراحی زیبایی دارند ، تزیین کنید. یک برگ افرا روی آن ترسیم کنید ، با یک ابزار تیز ، طرح مذکور را از روی کدوتنبل مورد نظر بتراشید. فقط حواستان باشد که فقط پوسته رویی را بتراشید که کدو تنبل صدمه ای نبیند.






7 - شمعدانی کدویی
با بریدن قسمت بالایی و تراشیدن و پوک کردن وسط کدو حلوایی ، به راحتی آن را تبدیل به یک شمعدانی کنید. میتوانید بقیه گیاهان و میوه های پاییزی را در کنار آن روی یک سینی قرار دهید و یک دکوراسیون پاییزی عالی داشته باشید.






8 - دکور پاییزی ایوان حیاط خلوت
چراغهای تزئینی ققط برای اعیاد نیستند. یک رشته چراغ تزئینی را به نرده ایوان خود نصب کنید تا حیاط خلوتتان در شبهای خسته کننده و طولانی پاییز ، زیبا و دلربا به نظر بیاید.







9 - چرخ دستی خوش آمدگویی با کدو تنبل
یک چرخ دستی پر شده با کدو حلوایی ، کدو تنبل ، برگهای خشک شده و بقیه گیاهان و میوه های پاییزی ، دکوراسیون پاییزی فوق العاده ای برای ورودی منزل شماست. بازی با رنگها و شکلها برای دستیابی به یک فضای با طراوت که نشان دهنده ماهیت پاییز میباشد. روی کدو تنبلهای بزرگ پیامهای خوشامد بنویسید و آنها را در بالاترین قسمت چرخ دستی قرار دهید.






:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 


:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()