رایانه لوحی جدید گوگل عرضه شد
نوشته شده توسط : ali
رایانه لوحی جدید گوگل به پردازنده مرکزی Snapdragon با توان 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است و شامل 2 گیگابایت رم می‌شود. این محصول دو دوربین دیجیتالی مجزا با کیفیت‌های 5 و 1.2 مگاپیکسل را در خود جا داده است.
شرکت گوگل ضمن معرفی رایانه لوحی جدید خود، سیستم‌عامل موبایلی اندروید را به‌روز کرد و به صورت همزمان از چندین آداپتور مخصوص گیرنده‌های تلویزیونی برای برقراری ارتباط میان تلویزیون و رایانه‌ها رونمایی کرد.

  گوگل توضیح داد که رایانه لوحی جدید آن در شرکت ایسوس ساخته شده است که البته مدل‌های قبلی رایانه‌های لوحی گوگل را هم همین شرکت به تولید رسانده بود. این محصول جدید نمایشگر باکیفیت‌تری را نسبت به مدل‌های قبلی در خود جا داده است و این طور که در بیانیه رسمی گوگل اعلام شده، از نظر فنی تغییرات اندکی در این محصول ایجاد شده است.

گوگل اعلام کرد که این رایانه لوحی به پردازنده مرکزی Snapdragon با توان ۱٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است و شامل ۲ گیگابایت رم می‌شود. این محصول دو دوربین دیجیتالی مجزا با کیفیت‌های ۵ و ۱٫۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و همچنین می‌تواند از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی کند.

این محصول همچنین نخستین رایانه لوحی جهان محسوب می‌شود که روی آن نسخه ۴٫۳ سیستم‌عامل اندروید نصب شده است که گوگل آن را به تازگی برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه کرده است.

 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: