مادربرد ازراک Z97 OC Formula رکورد جهانی فرکانس پردازنده اینتل را شکست مطلب ویژه
نوشته شده توسط : ali
مادربرد های ازراک در چند سال گذشته به شدت مورد تحسین و تشویق وب سایت ها و مجلات معتبر دنیای سخت افزار قرار گرفتند

مادربرد های ازراک در چند سال گذشته به شدت مورد تحسین و تشویق وب سایت ها و مجلات معتبر دنیای سخت افزار قرار گرفتند و این شرکت هم اکنون پس از دو برند اسوس و گیگابایت، به عنوان سومین تولید کننده مادربرد در سطح جهان شناخته می شود. این کمپانی با تولید مادربرد های سری OC Formula و مجهز کردن آن به امکانات متعدد اورکلاک و بهینه سازی کارایی قطعات مختلف، موفق به کسب جوایز متعدد و همچنین ثبت رکورد های جهانی گردیده است. در جدیدترین رکورد شکنی با استفاده از مادربرد ASRock Z97 OC Formula، اورکلاکر معروف این کمپانی با نام John Lam موفق به ثبت بالاترین فرکانس پردازنده اینتل در جهان و همچنین بالاترین رکورد نرم افزار بنچمارک Intel XTU گردید.

این اورکلاکر مطرح موفق به ثبت فرکانس 7181.23 مگاهرتز با استفاده از پردازنده Core i7-4770K و مادربرد ASRock Z97 OC Formula گردید تا رتبه اول را در وب سایت HWBot از آن خود کند.

مادربرد مورد استفاده که دست پرورده اورکلاکر مطرح Nick Shih است، امکانات و توانایی بی نظیری برای اورکلاک پردازنده دارد و در تست Intel XTU که از قدرت پردازنده و مادربرد برای ثبت امتیاز استفاده می کند، امتیاز بی نظیر 1601 را به دست آورده و در این زمینه نیز ازراک رتبه اول را به ثبت رسانده است.

استفاده از ماسفت های NexFET و Dual-Stack در این مادربرد سبب گردیده تا پایداری سیستم در شرایط تخلیه الکترواستاتیک به میزان 15000 ولت حفظ شود. 

مدار تغذیه 12 فاز برای پردازنده و 4 فاز برای اسلات های حافظه رم به کاربران این امکان را می دهد تا در اورکلاک حافظه های رم نیز موفق ظاهر شوند. این مدار تغذیه قدرتمند، امکان افزایش ولتاژ پردازنده به 3 ولت را فراهم می کند که از این حیث یک محصول استثنائی برای اورکلاک به شمار می رود.

 
 




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: